Під час прийому лікар підвищував голос і дозволяв собі некоректні висловлювання. Він обурювався тим, що я раніше була на консультації в іншого спеціаліста.
Ставив некоректні запитання, зокрема про кількість моїх лікарів гінекологів, а також розповідав про ситуацію з лікарями в Європі, порівнюючи її з нашою. Замість медичної допомоги я отримала лише критику та неповагу.
Лікар наголосив, що «у нього таких пацієнтів 10», що може свідчити про перевтому чи небажання належно виконувати свої обов’язки.
У результаті я була змушена залишити прийом без консультації. Вважаю таку поведінку неприпустимою для лікаря й прошу адміністрацію звернути увагу на цей випадок, а також розглянути можливість встановлення камер у кабінетах для запобігання подібним ситуаціям.
Відповідь компанії:
Дякуємо Вам за відвертість і за те, що знайшли час поділитися своїм досвідом.
Ми щиро перепрошуємо за дискомфорт, що ви відчули не через якість лікування, а через поведінку лікаря. Це абсолютно не відповідає нашим уявленням про турботу й повагу до пацієнтів і нам прикро через це.
Ми з повагою ставимося до потреб пацієнтів і розуміємо їх вразливий стан, коли вони приходить по допомогу до клініки. Саме тому ми надаємо не лише професійну допомогу, а й підтримку, тепле ставлення та відчуття безпеки.
На жаль, цього разу щось пішло не так і Ваш візит став винятком з цього правила. Щоб подібне не повторювалося, ми вживаємо заходів. Вдячні Вам за небайдужість, Ваш відгук допоможе уникати подібних ситуацій у майбутньому.