Записалася до Володимира Анатолійовича, бо мала сильний біль у горлі, що ускладнював ковтання, стріляючий біль у вухах і нежить. Вибрала саме цього спеціаліста, бо побачила багато позитивних відгуків.
Однак на прийомі лікар одразу на підвищеному тоні запитав, що я тут роблю, коли я припустила, що це може бути вірусна інфекція. Хоча я пояснила, що прийшла через сильний біль у горлі та вухах, а не за діагнозом грипу, він продовжував говорити зі мною зверхньо і агресивно.
Лікар дуже поспішав, огляд тривав секунд 30, консультація – близько 10-12 хвилин, після чого на моє прохання через погане самопочуття лікар відмовився виписати лікарняний. Також почав розповідати, що “в Європі мене б не допустили до ЛОРа, а тільки до терапевта”, хоча візит був абсолютно обґрунтованим враховуючи мої скарги.
За весь час медичного обслуговування в Інто Сані ще не зустрічала такої хамської та непрофесійної поведінки. Дуже шкода, що довелося з цим зіткнутися, особливо в стані хвороби.
Відповідь компанії: Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо, щоб кожен Пацієнт почувався комфортно під час прийому, і шкода, що у Вашому випадку цього не сталося.
У INTO-SANA ми прагнемо давати не лише професійну допомогу, а й турботу та повагу, тому вже розбираємося в цій ситуації і проводимо внутрішню перевірку, щоб запобігти таким випадкам у майбутньому.
Ще раз перепрошуємо, якщо можемо ще в чомусь допомогти — будь ласка, дайте знати. Щиро бажаємо якнайшвидшого одужання!