Перший візит

Меню

Вітаємо в INTO-SANA!
Що варто знати перед першим візитом

Вітаю вас!
Я Галина Усенко, директор мережі медичних центрів INTO-SANA. Ми з колегами цінуємо, що Ви довірили нам турботу про своє здоровʼя!

З 1995 року наша команда надає якісну і своєчасну медичну допомогу. Ми є і робимо все, щоб залишатися одними з кращих в цій сфері в Україні. Невідʼємною частиною нашої роботи є турбота про ваш комфорт та безпеку, тож при плануванні візиту зверніть, будь ласка, увагу на наступне:

  • Якщо ви застраховані, візьміть, будь ласка, ваш страховий поліс або зробіть його фото. Для належного оформлення документів нам буде потрібний номер поліса та назва страхової компанії
  • Якщо ви самостійно сплачуєте за послуги,то це можна зробити в кілька способів: в касі з видачею касового чека або онлайн через сервіс PayPal, скориставшись QR-кодом, розміщеним на вашому акті. Ми не стягуємо оплату наперед, лише після завершення візиту, сплачуємо всі податки, працюємо офіційно та прозоро
  • Будь ласка, прийдіть на перший візит на 15 хвилин раніше, щоб підписати Загальну Згоду. Цей документ підписується один раз та зберігається в нашому архіві. Це вимога українського законодавства, що дає медичному центру право зберігати та обробляти ваші дані, а також визначає ваших довірених осіб, регламентує доступ до ваших даних або їх зміну через телефон. Для економії часу Ви можете ознайомитися з текстом Загальної Згоди за цим посиланням
  • На рецепції ми завжди проситимемо вас показати документ, що посвідчує особу. Це необхідно для однозначної ідентифікації та 100% впевненості, що всі медичні документи були створені з Вашим правильно написаним іменем та саме у вашій електронній медичній картці. Якщо ви не матимете при собі документу, ми попросимо вас назвати своє прізвище, ім’я, по батькові та дату народження, але ми б хотіли цього уникнути, щоб не порушувати стандарту збереження конфіденційності в присутності інших людей. Через відсутність посвідки про особу ми не зможемо видати вам результати Ваших попередніх досліджень чи лікарняний, оскільки не будемо певні, що віддаємо їх власнику - саме вам.
  • Рекомендую вам оформити бонусну карту клієнта INTO-SANA.
    Зробити це можна як до, так і після прийому. Бонусна карта працює за принципом кешбеку та дозволяє вам щоразу накопичувати  5% від вартості отриманих послуг. Нею може користуватися також ваша родина. Більше інформації про програму лояльності за посиланням 
  • Щоразу на початку прийому кожен медпрацівник проситиме вас назвати своє прізвище, ім’я, по батькові та дату народження. Це частина міжнародного стандарту ідентифікації. Ми маємо на 100% бути впевнені, що надаємо послугу саме тій людині, якій вона потрібна. Просимо з розумінням ставитися до того, що за один візит вас можуть кілька разів запитати імʼя - це робиться для вашої безпеки.
  • Консультаційні висновки лікарів, результати досліджень та обстежень будуть доступні в вашому персональному онлайн-кабінеті на сайті into-sana.ua. Документи надійдуть у форматі .pdf для перегляду та завантаження. Доступ до персонального кабінету ви отримаєте у повідомленні або за вашим запитом у Facebook Messenger або Telegram.
  • Будемо вдячні за ваш відгук після отримання послуги. Якщо після візиту Ви залишилися незадоволеним або хочете подякувати нам за роботу, будь ласка, повідомте про це в Анкеті, яку ми вам надішлемо. Також Ви можете розмістити свій відгук в профілі медичного центру INTO-SANA в Google, посилання на який у вигляді QR-коду розміщене в зоні рецепції клініки.

     

Щиро бажаю вам здоров’я!